Od przenośników taśmowych i podnośników kubełkowych po urządzenia podnoszące: Dzięki szerokiej gamie przekładni przemysłowych MAXXDRIVE® firma NORD DRIVESYSTEMS oferuje mocne i solidne rozwiązania napędowe spełniające wszystkie wymagania logistyki ciężkiej.
35-procentowy wzrost odległości między osiami i 60-procentowe zmniejszenie masy napędu dzięki optymalnemu wykorzystaniu przestrzeni montażowej: dzięki nowej serii MAXXDRIVE® XD specjalista od napędów wyznacza nowe standardy. Nowy »członek rodziny« w portfolio reduktorów przemysłowych NORD jest precyzyjnie dopasowany do wymagań urządzeń dźwigowych. Równoległe rozmieszczenie stopni przekładni i tym samym zwiększony rozstaw osi zostały opracowane specjalnie dla typowego układu napędów przekładni dźwigowych, w których przekładnia, silnik i bęben linowy są ułożone w kształcie litery U. Zwiększona powierzchnia XD zapewnia również optymalne rozpraszanie ciepła.
Rozwiązania z jednego źródła
Dzięki nowemu MAXXDRIVE® XD możemy teraz dostarczać wszystkie rozwiązania napędowe dla logistyki ciężkiej z jednego źródła”, podkreśla Jörg Niermann, szef marketingu w NORD DRIVESYSTEMS.
Wszystkie przekładnie przemysłowe MAXXDRIVE® firmy NORD DRIVESYSTEMS charakteryzują się cichą pracą i długą żywotnością. Dzięki bardzo wysokim wyjściowym momentom obrotowym do 282.000 Nm idealnie nadają się do wymagających zastosowań w urządzeniach podnoszących, przenośnikach taśmowych i podnośnikach kubełkowych.
Trwały i wytrzymały
Precyzyjne geometrie kół zębatych w reduktorach przemysłowych MAXXDRIVE® zapewniają doskonałą nośność, długą żywotność i niski poziom hałasu. Wysokiej jakości łożyska o niskim współczynniku tarcia i wyjątkowo sztywna skrętnie, jednoczęściowa obudowa UNICASE gwarantują maksymalną wytrzymałość. Prostopadłościenna obudowa UNICASE zapewnia również największą elastyczność i umożliwia sześć pozycji montażowych. NORD oferuje swoje przekładnie przemysłowe MAXXDRIVE® w łącznie jedenastu wielkościach oraz w wersjach przekładni równoległej lub kątowej.
Seria MAXXDRIVE® XT została zaprojektowana dla szczególnie wysokich mocy bez specjalnych wymagań dotyczących chłodzenia. Przy mocach do 7500 kW jest zalecany do zastosowań w transporcie towarów sypkich.