Technologiczny roadshow igus Polska

788

W sierpniu eksperci igus Polska ruszają w trasę „koncertową” po całym kraju. W tym roku mobilny showroom firmy odwiedzi klientów w ośmiu miastach. Nietypowa forma promocji sprawdza się od wielu lat w trzynastu krajach w Europie, w których działa igus.

Spółka igus Polska – lider technologii motion plastics konsekwentnie realizuje strategię rynkową, której jednym z najistotniejszych elementów jest bycie jak najbliżej swoich klientów. Pod koniec maja 2019 firma uruchomiła w pomieszczeniu swojej siedziby showroom prezentujący wszystkie główne produkty, a w sierpniu, jak co roku inżynierowie sprzedaży igusa ruszają w roadshow z mobilnym stoiskiem, żeby zapoznawać ze swoimi rozwiązaniami zainteresowane tym firmy w całej Polsce.

– W tym roku nasza mobilna prezentacja objedzie kraj po raz szósty z rzędu. Zaczynamy w Rawiczu, następnie odwiedzamy Śląsk, Małopolskę, region centralny, Podlasie i Pomorze. W sumie przejedziemy ponad 1.500 kilometrów i zaparkujemy przed ośmioma firmami. Nasi handlowcy będą informować, edukować i nawiązywać kontakty przy wspólnym grillu – opowiada Paulina Szczepańska, specjalista ds. marketingu igus Polska.

Specjalny samochód firmowy z przyczepą, która w ciągu 1,5 godziny, zazwyczaj na parkingu klienta zmienia się w mini wystawę, będzie podróżował po Polsce od 5 do 14 sierpnia. Rok temu przez dwatygodnie odwiedził 10 firm. W tym roku trasa jest krótsza ze względu na długi weekend wypadający w sierpniu.

– Wystawa zwykle przez około pięć godzin jest dostępna dla pracowników firm, w których gościmy. Mogą oni w dogodnym dla siebie czasie (bo nie chcemy przecież wstrzymywać produkcji w miejscu, w którym jesteśmy) przyjść, porozmawiaćdowiedzieć się, jak za pomocą technologii igusa można rozwiązać konkretne problemy produkcyjne – mówi Paulina Szczepańska. – Firmy często też zapraszają nas do obejrzenia swoich zakładów, gdzie możemy na miejscu ocenić, jakie procesy produkcyjne moglibyśmy pomóc usprawnić, czy też, gdzie można obniżyć ich koszty – dodaje, że taka forma prezentacji, która w Polsce jest czymś unikalnym, jest też bardzo wygodna dla klientów. Uczestnicy nie ponoszą kosztów dojazdu i zakwaterowania, tak, jak to się odbywa w przypadku np. targów branżowych. Jesteśmy dostępni przez cały dzień, klienci sami wybierają dogodny moment na spotkanie z nami.

– Oczywiście organizacja roadshow nie oznacza, że rezygnujemy z udziału w imprezach targowych. W tym roku bierzemy udział w dziesięciu, z których sześćjest jeszcze przed nami. We wrześniu pojawimy się na targach przemysłu morskiego BaltExpo, górniczych PTG, Energetab, Trako oraz Taropak w Poznaniu. W połowie listopada odwiedzimy Warsaw Industry Week, imprezę, którą zamykamy nasz rok targowy – mówi Paulina Skowron, marketing manager igus Polska.

W międzyczasie eksperci firmy wystąpią także na kilku konferencjach branżowych
m.in. Robotech we Wrocławiu oraz cyklu konferencji poświęconych tematyce niezawodności utrzymania ruchu w zakładach produkcyjnych, organizowanych przez Axon Media.

Źródło: Igus